JOOLLY

¨det är inte kul att vara bäng näre man är med tjejerna. så jag br om ursäkt till samtliga för att ha varit sämst uindfetr kvällen. men det hela börjda vid påskmiddagen hos mormor, där jag fick öl av min morbror och sedan även travelbeer till kröket hos ludde som jag var bjudeh till. det var verkligen jättekul bovch jag är glad jatt jag fick komma dit fakitsnt. efter det kom jonas och madde och hämtade mig och sedan åkte vi hem till henne, jag var inte till mycket nytta under resterande delav kvällen men de förstår nog mig kan jahg hioppafd. vi skulle dra oss ut på stan eferåt men kjag kände inte att det var ånogfn bra idé för egen dle, så jag bad om att bli hemskjutsad istället. DET är jag iaf jäääävligt glad över; att jag ändå kan TÄNKA fastän jag är döpackad. inte alla so0k kan. det är ändå en gåva. kram p äåmigm . men jaaaaa. så nu sittef jag höär med en äcklig pizza i näven och undrar vilken öl det var som ställde till edet. 

fin påskafton ändå trots omständogheternA! puss på alla mina fina vänner in är bääääääsTTTTTTT
Jolly

fan vilken pepparstrak pizzajävel!!!! är det inte förundrande atgj ga klm in på min blogg överhuivudtaget i detta tillstånd? äh nu är jag tröt.t


JAG ÄR INTE NYKGER NÄR JAG SKIVER DETTA

KOMMENTARER
Postat av: Jonsson's syster fou helvede!

Hahaha fan vad illa du skriver Jolly när du är full.

Kram på dej dåvää! :D <3

2010-04-04 @ 00:28:47
URL: http://avjonsson.devote.se
Postat av: Liza

Hahhaa, fyfan vad söt du är amanda! :D

2010-04-04 @ 13:11:42
URL: http://lizarenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0