IT'S GETTING OLD

Okej, okej... fint inlägg inatt, haha! Men som ni kanske märkte, om det nu gick att läsa, så hade jag i alla fall grymt kul igår, även om det kanske blev lite för kul mot slutet... Men det kändes ändå som en bra kickoff innan Österrike faktiskt. (Det enda sopiga var att jag fick se älskade LHC bli överkörda av Djurgården i sista perioden.. Katastrofalt ju)
Men det är väl inget att hänga läpp för, idag skiner solen och jag är inte bakis, trots att jag verkligen borde vara det! Ibland är det skönt att vara konstig!

Ska nog ta en promenad med vovven senare, man blir ju så sugen på att palta på sig sommarkläderna och solbrillorna och gå ut i det fina vädret!

3 dagar kvar till Österrike nu.... Men fan, igår slog det mig att vi ska vara borta i 2 veckor! Eller, alltså det har jag ju förtstås vetat tidigare. Men jag insåg hur jävla lång tid det egentligen är. Sjuuukt länge ju! Kommer sakna mina vapendragare, och även min familj. Märkligt att det inte landat förrän exakt NU, så tätt inpå.

Jolly



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0