ALLMÄNT

Okej, jag skiter i att springa idag. Av various of reasons.

Min hjärna är för tillfället fokuserad på detta:

1. ÖSTERRIKE BABY! Fy tusan vad jag är peppad för att åka nu. De kan ju inte bli annat än superkul, särskilt med några av världens bästa människor (De är dock inte Katrineholmare, men för att citera fru Montazami: "Det kan jag leva med.") hahah. Vill bara börja packa och ge mig iväg på studs. Har skrivit packlista och allt. Men jag vet att om jag börjar packa redan nu så är det alltid något jag kommer slö-glömma. Så därför väntar jag tills på måndag.

2. Är systemet öppet idag, påskafton?

3. Jag fyller 18 om ynka 81 dagar!! Förstår ni hur underbart det är? Jag kommer ockupera krogen tre dagar i veckan. Jag kommer vara en dålig förebild. Can't wait!! haha, neeej. Jag skojade lite nu. Eller gjorde jag? hehhh. Detta kommer bli den bästa sommaren hittills. Jag ska vara överallt!

4. Jag väntar tålmodigt på att mina fina skor ska komma in i rätt storlek igen så att jag kan beställa dem, tillsammans med ett par dundersöta rosa klackar. Är helt kär i dem redan.

5. Jag är ledsen över att jag inte kommer kunna vara med när Hea fyller 18 nästa helg, eftersom jag då har åkt till Österrike. Suger ganska hårt faktiskt... Jag avskyr när två saker krockar med varandra. Men det positiva är ändå att jag och Jonsson ska köpa världens grymmaste present till honom, plus att jag ska skicka massa vykort när jag är borta. (De kan ju inte överleva 2 veckor utan att höra från mig liksom)
(bevisföremål A)



Jolly.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0