ADVENTURES AHEAD

Såhär dags imorgon kommer jag sitta och äta wienerschnitzel eller något och prata rackig tyska.
Det känns som om jag kommer att vara borta i ett halvår. Skitskumt.. 
Men jag längtar efter att ösa med Liza, Vickan och Hanna. Inga tvivel om att det kommer bli ett minne för livet!

Och fy faan vad mycket vykort jag ska skicka till er här hemma, det lovar jag!
Men just nu ska jag gå ner till mig och titta på tv, hänga upp den sista tvätten och ta en dusch innan jag ska sova.
Och imorgon när jag vaknar är det äventyr som väntar.

Love you!
Jolly

KOMMENTARER
Postat av: Hannis haha

haha jamen vafan de är förutom EN hahaha

2010-04-06 @ 22:05:17
URL: http://missironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0